GRUP LA PAU
  • Spanish
  • Català
  • Basque
ACCESOS

RECLAMACIONS

RECLAMACIONS

Emplena el següent formulari per fer-nos arribar la teva reclamació. En un termini de 48h ens posarem en contacte amb tu per informar-te de la correcta recepció d’aquesta reclamació i de l’estat en què es troba. Una vegada la teva reclamació hagi estat registrada al nostre sistema, t’informem que es procedirà a la seva avaluació i recerca per a la presa d’accions per a la seva resolució i et comunicarem la resposta i decisió juntament amb un qüestionari de satisfacció.

Formulari de reclamacions

    Dades de la persona usuària afectada






    En cas que la persona reclamant no sigui l'usuari afectat/da, completar les dades següents:



    Data de l'incident

    Descripció del servei rebut *

    Accepto la Política de Privacitat
    Codi de referència FE MS 02.1

    Formulario de reclamaciones

      Dades de la persona usuària afectada






      En cas que la persona reclamant no sigui l'usuari afectat/da, completar les dades següents:



      Data de l'incident

      Descripció del servei rebut *

      Accepto la Política de Privacitat
      Codi de referència FE MS 02.1